English Türkçe Twitter Facebook


Tesis Yönetimi

Alışveriş Merkezleri

1. Genel Yönetim :

Yönetim hizmetleri ve koordinasyonu: Yönetim El Kitabı, personel planlama, görev tanımları, iş kontrol listeleri, rakip faaliyetlerin takibi, meslek kuruluşları ve kamusal taraflarla diyaloglar, Toplam Kalite Yönetimi, Yönetim Kurulu, kiracılar ve taşeronlarla toplantılar, geliştirme koordinasyon ve kontroller, dosyalama, istatistik, raporlama ve temsildir.

2. Reklam / Pr :

Yıllık aktivite planları, reklam ajansı seçim ve koordinasyonu, müşteri ilişkileri, danışma, santral, kamuoyu araştırmaları, medya iletişimleri ve planlamalarının yapılması, sanatçı, yazar imza günleri, defileler, çekilişler, özel gün programları, heyecan verici farklılıklar, kampanya programları, promosyon, süsleme ve animasyon hizmetleri, barter anlaşmalarıdır.

3. Mali İşler, Hukuk :

Yıllık bütçenin planlanması, finans yönetimi, bağımsız bölüm yönetim gelirleri, reklam ve aktivite gelirleri, ortak alan ve otopark gelirleri, kiracı giderleri, ortak giderler, faturalama ve tahsilat takvimi, mali işlem tablolarının düzenlenmesi ve takibidir, kira ve kiracı listelerinin hazırlanılması ve güncellenmesi, borçlu kiracılar ve diğer hukuki sorunlar listesinin oluşturulması, hukuk bürosuna intikali sonuçlarının takibi.

4. İstatistik :

Ciro takipleri, metrekare, mağaza, marka, çalışan ve ziyaretçi analizleri istatistikleri, fiş ortalamaları, paket sayıları, gider büyüklükleri, gelişimler ve tasarruf çalışmaları,

5. İdari işleri Müşteri ihtiyaçları :

Güvenlik ve acil durum planlamaları, personel, elektronik ve mekanik güvenlik altyapısının kurulması, istihdamı. Personel, müşteri, ürün giriş çıkış kontrolleri, muhtemel riskler analizi, alarm sistemi, yangın önlemleri, acil durum provaları, insan kaynaklı ve doğal krizler kriz yönetim planı, kriz ekipmanları planlaması, acil durumlar el kitabı. Genel temizlik, hijyen, haşere ilaçlama, tüketici ihtiyaçları, ibadethane, revir, çocuk bakım odası hizmetleri, dış mekanlar, yürüyüş alanları, depolar, transfer alanlarında hizmet sürekliliği, ulaşım, servis, otoparklar ve sinyalizasyon.

6. Teknik Hizmetler :

İnşaat ve renövasyon, iş kontrol listeleri, önleyici bakım uygulamaları, mekanik, elektrik, elektronik, inşaat, kiracı teknik ihtiyaçları, otomasyon, kiracı dekor ve tadilatlarının sözleşme/teknik şartlara uygunluğunun kontrol ve takibi, dışarıdan alınan hizmetler ve mevsimsel bakımların düzenlenmesi kontrol ve koordinasyonu.

7. Alışveriş Merkezinin İşletmeye Açılması :

Alışveriş Merkezi’nin resmi açılışına kadar yönetim modelini geliştirmek, eleman istihdam etmek, gereken durumlarda taşeron firmalarla anlaşmak, kiralanan alanlardaki tadilat ve taşınma işlemlerinin İşletme El Kitabı ve Teknik Şartnameye uygun yapılmasını sağlamak amaçlı çalışacaktır.
Tüm Hakları Saklıdır. © 2015